Perikizi Merhabalar. 3 aylık bebeğim var ve aktif bir şekilde emiyor. Dişimde abse olduğu için dr Doramycin verdi. Dr sıkıntı olmayacağını söyledi ama prospektüsünde emziriyorsanız emzirmeyi bırakın diyor. Emzirirken Doramycin kullanan yazabilir mi?