Prensesinannesi25 Kızlarrr 9-10 aylık bebişler ne durumda😬🤣🤣 başladık mi yürümeye🤣 yoksa emekleme de depar mı atıyoruz 🤣 biz maşallah her yere duvara dahi tutunup kalkıyoruz, karşısında geeel yapınca 3-5 adım geliyor ama heyecandan nefes nefese paaat oturuyor 😂 dişler deseniz çok tuhaf🙈 üst önler yok ama üst azı çıktı falan 😂 garip bir haldeyiz🌸
Cerenyrt Prensesinannesi25 10 ay 8 günlük emekleme yok 😃 tutunup kalkma emeklemeye yeltenme var 😃 galiba emeklemeden yürüyecekbilemedim. Alt iki diş var üst iki diş de çıkmak üzere 😃
Mom061 Prensesinannesi25 10 ay 7 günlük kızım. Emekliyor, uzun süre day durup 2-3 adım atıyor, kendi başına, sıralıyor. 😁 5 dişi var,6.yı patlatmak üzere. Akşam kadsr evi geziyor. 😁
Kereminannesi09 Prensesinannesi25 10 ay 18 gunluk emekliyor heryere tutunup kalkiyo biraksan aksama kadar durur o sekil koltuga cikiyo inmeyi duserek yapiyo😂ama henuz yurume hevesi yok
Sym96 9 ay 20 günlüğüz ☺️alt 2 dişimiz var emekliyo , her yere tutunup kalkıyo tutunarak yürüya ama yürüme çabası yok hala 😅 2,3 sn ayakda durabiliyo oğlum oda yeni 2,3 gündür 😇
NhLpRn 10 ay 14 gün yürüme yok ama düz duvardan bile kalkabiliyor artık. İlk adım arabası almayı düşünüyorum alıp memnun kalan varsa bize de tavsiyede bulunabilir mi acaba
Prensesinannesi25 NhLpRn ben çok erkenden aldım canım fisher ın köpekcik yürüme arkadaşını. Etkisi oldu mu evet onunla tüm evi geziyo ve galiba cesaret veriyor çünkü kızım mesela babasıyla karşılıklı gel diyoruz aramızda gidip geliyor kısa adımlarla