Neselibebek
Ne yapın edin oto koltuğundan çıkarmayın derim ben. Arka koltuğu yatak yapın falan demiş arkadaşlar ama çok tehlikeli. Kazalar bir anlık lütfen elinizden geldiğince tedbirinizi alın.
12 saat istanbuldan antalyaya geldik 2 saatte bir mola vererek yolu uzattık ama kızımı koltuktan molalar haricinde çıkarmadık. İllaki sıkılacaktır ama oyuncaklar, su şişeleri karton bardak falan oyalayabilecek aklınıza ne geliyorsa yanınıza alın öyle oyalayın. He birde molalarda duracağınız yerlerin soğukluğuna göre kıyafet alın yanınıza mutlaka arabada terler dışarı çıktıkça değiştirirsiniz. 🤷🏻♀️