NurcanDemiray benim düşüncem de hemen hemen herşeyi yemek çünkü çocuk gaz çıkartmayı becerebilmeli nasıl alıştırırsan öyle gider 14 gün önce doğum yaptım oğlumun gazida çok oluyor ama herşeyi yiyorum yemeyi de düşünüyorum doktor bebeklerin gazi olur zaten dedi masaj la sırtını ovalamakla biraz hafifletebilirsin
Gaz için 4 yıl önce bitkisel bi ilaç yazmıştı çok iyi gelmişti kızıma keşke ismini kaybetmeseydim