Arkadaşlar heran tımarhanelik olabilirim .Ne kadar sakin kalabilmeyi başarsam da aklımı oynatacağım.Ciddi anlamda mübağala yapmıyorum.Günün 6 saati ağlayarak geçiyor diyebilirim varmı bu durumu yaşayanlar aranızda? nasıl üstesinden geliyorsunuz.Çünkü o öfke anında konuştuğum hiç birleyi dinlemiyor😞