Zeyk Mama+meme gidiyoruz ama mamayı daha cok alıyor yani hastaydı bu aralar ayarlamada yapmıyorum mama daha fazla veriyorum gece sadece emiyor sabah kalktıgında da sizce ne alsa anne sütü kâr mıdır ? Yani bir damlası bile yarar diyorlar yarıyrmudur ? 😔😔
Baynimir Zeyk memeyi daha fazla vermeye calisin bence. Hem hastaymis bebeginiz, anne sutu sifadir hasta oldugunda bol bol emzirin bebeklerinizi diyor doktorlar.
Deletedmom444 Zeyk Aman meme diyorum bu mucizeyi sıvıyı nasıl vermekte tereddüt edersiniz bende meme mama gidiyorum ama asla kesmeyi düşünmedim siz de düşünmeyin insan psikolojik yetmiyor aç diyor ama ne emse o kardir
Zeyk Baynimir canım hasstalıgı atlattık gibi hasta olduğu sıra zaten hic mama almıyprdu hep emiyordu ama zaten sütüm doyurucu değil o da ona yetiyodu demek ki
Zeyk [bilinmeyen] memeden yetmedigi için takviye yapıyoruz normalde günde 2 en fazla 3 kere vermeye calısırdım ama hasta olunca hic mama almadı hep emdi ama istahı da yoktu geldiği yetti yani
Canan6048 Bnde hem mama hem meme gıyordum ama mama yedıkce memeyı reddettı elinden geldiğince emzir gelir süt çok araştırdım emdikçe çoğalırmış süt ve her zaman boş meme daha çok süt üretirmiş birde mamayı şakın biberonla verme zamanla memeyi bu şekilde bırakıyolar
Gamzesu Kesinlikle meme vermeyi arttırın. Gerçekten az bile olsa anne sütü şifa oluyor. Ben bebeğim hastalanınca resmen memeye bağlıyorum. Normalden daha çok emziriyorum. Doktorlarda aynı şeyi söylüyor.
Zeyk Gamzesu aynen geldiği kadar veriyorum zaten benimde merak ettiğim az bilr olsa mama ağıtlıklı olsa bile anne sütü fayda ediyormudur
Bus_ra_ Zeyk tabiki ediyordur bende aynı sekilde yapıyorum 4ay 8 gunluk gece meme veriyorum gündüzde 2 kere mama gerisi hep memeydi ama bu ay 350gr almıs mamayı 3e cıkardık elimizden geleni yapıyoruz çok üzme kendini