Melahat
Çok geçmiş olsun 🙏🏻
Benim oğlum 7 aylıkken falan yakalanmıştı. Avuç içinde ayak tabanlarında çıkmaya başladı, Dr umuz takip edin ateş çıkarsa haberleşelim dedi. Daha sonra ateşle birlikte, yemek yiyememeye başladı, sıvı bile alamıyordu. Ağzında da çıkmış meğer yara. Dr umuz günübirlik yatış uyguladı, 3 gün boyunca damar yolu ile beslendi. Ağzındaki yara için karadut şurubu aldırdı, çok etkili bir ilaçtı.
Viral bir hastalık, suçiçeği gibi mesela. Belli bir kuluçka süresi var. Ortama 10 gün içinde yaralar kendiliğinden kuruyup gidecektir 🙏🏻