Mircan Sap simplex ve biogai kullandık bizde. Vitamin olduğu için açıktan alabilirsin, sgk karşılamıyor zaten. Tanesi 70-80 TL gibi bişeydi en son. Ama damla sayısını eczaneye sormalısın. Bi de ben rezene çayı verirdim 30cc kadar oğluma,çok gazlıydı o da. Eğer emziriyorsan kendin de iç,sütünden ona geçer iyi gelir. Hatta humana markasının kimyonlu rezene çayı var onu alabilirsin. Ayrıca yediğin bütün yemeklere kimyon koy çok faydasını görürsün. Biberonla mama veriyorsan kesinlikle mamayı yaparken biberonu çalkalama, kaşıkla karıştır. Masajı doğru yaptığına emin ol..ki muhtemelen doğru yapıyorsundur netten çok araştırdım dedin çünkü. Bi de ben ayaklarının altına birer damla tatlı elma yağı sürüp ayaklarının altına masaj yapardım çok iyi gelirdi. Yazdıklarımın hepsini yaptık biz, çokkk gazlıydı çünkü oğlum,kolik dedi doktor. İlk 3 ay sabır canım,sonra azalıyor 😐