gizemelifbas ben sma kullanıyorum. Suyu önceden kaynatıyorum birkaç mama yapacak kadar su bekliyor. her mama yaptigimda içeceği sıcaklığa getiriyorum o kadar. Mama eriyor sorun olmuyor. Bence sende sorun yaşamazsın. Kaynamış suyunu götür yanında soğusa bile kış değil ki onun sıcaklığı yeter bebise