Anneyimbeeen Kızlar merhaba bebegim 14 aylik hala suyu kaynatip veriyorum siz ne zaman normal vermeye başladınız?
Tuba Anneyimbeeen Türkiyede musluk suyunu ben bile içemiyorum hemen hasta ediyor beni, o yüzden bebeğe veya küçük çocuğa da vermeyi önermiyorum🧐
1mom1baby Anneyimbeeen musluk suyu vermedim kendimizde icmiyoruz şişe suyu içiyoruz şişe suyunu 6 aylık olana kadar kaynatip sogutup mamasini yaptım bazen de yapmadım musluk suyu icirecekseniz her zaman kaynatip sogutun bırakmayın
tugceo92 Anneyimbeeen musluk suyu kendim bile içmiyorum ben bebeğime asla vermem. Riskli bence canım . Hazır içme suyu kullanıyorum kaynatıyorum ama halâ. ılık olması için suyunun. 18 aylık kizim
Meryem53 Anneyimbeeen var Rize nin suyunu hiçbir memlekette bulamazsınız çok yer gezmiş biri olarak söylüyorum
Ozgeb Meryem53 rizeliyim ve musluktan içerdik biz de suları. Sadece ben iki kere sudan zehirlenip hastanelik oldum. Musluk suyu tüketmem
Mom104 ben plastik şişede haftalarca belki aylarca güneşin altında bekletilen suları daha sağlıksız buluyorum çeşme suyu içiyoruz bebeğimede içiriyorum (1 yaşında) hiçbir sıkıntı yaşamadık 😊
MrsG Mom104 zaten plastik şişedekileri önermiyor Dr lar. Yani bizim Dr umuz önermedi, cam şişede alıyoruz hep. Diğerleri bpa içeriyor dedi. İzmirde çeşme suyu içmek imkansız. Başka yerlerde de temiz olsa bile kireçli oluyor.
Cansuyasar Anneyimbeeen benim kizlarimda 13 aylik doktorumuz korona bitene kadar kaynatıp vermeye devam et dedi.bence normal suya geçmeyin henüz erken
Kekmez Anneyimbeeen hiç bir zaman musluk suyu içirmedim ben arıtma suyu yada damacana su kullandık hep