laura_ Bi kaç gündür boğazım yanıyordu dün bugün ise burnum tıkalı ve grip olmuşum acaba bebeğimi emzirmesem ona geçme riski azalır mı bu geçen haftada 6.hastalığı atlattı tekrardan hasta olsun istemiyorm 😔grip olup bebeğine bulaştırma yan var mı
idil1990 laura_ maske tak oyle emzir senin sutun ona suan antibiyotuk gibi sksk emzir hatta gecse bile hemen atlatir. Ben cok agir grip gecirdim bes gun hergun acildeydim atesim dusmuyordu hic maskemi cikarmadim bebegime gecmedi doktorum oyle demisti
Minik15 Senin de kolay iyileşmeni sağlar anne sütü öyle yararlı bir şey bebek hastayken onu sen hastayken o içtikçe seni iyileştirir canım bence maske takıp emzir bende hastayım ama kızımdan bulaştı bu sefer 🙂
yenianne27 laura_ doktorum sütten hastalığımın geçmeyeceğini hatta bol bol emzirmem gerektiğini söylemişti bence emzirmelisiniz🙂
sebnemrah laura_ benim bulasmadi ama emzirmezsen bebeğin bütün hastalıklara açık olur senin sütün ona antikor sağlıyor illa için rahat edecekse maskeyle emzir