3 ay 5 günlük bebeğim var ve 3 gündür memeye geldiğinde bir iki kere çektikten sonra gözlerini şaşı gibi yapıp memeden uzaklaşıyor sonra diliyle sürekli tadına bakar gibi yapıyor ve emmek istemeyip bırakıyor.Gün içerisinde emmesi çok az ama ona rağmen keyifli de.Anlamlandıramadığım şeyler oluyor.Aç olsa hep ağlar diyorum uykuya dalamaz diyorum öyle de değil ağlamıyor sessiz ve uyuyor da .Bu durumu yaşayan var mı?