Prematureannesii canım yanlış düşünüyorsun. Zayif olmasıyla bağışıklığın hiv alakası yok. Kilolu olup da bağışıklığı da düşük olabilir. Bebek zayıftır ama az öz de olsa vitamin değeri yüksek gidalar yer yine bağışıklığı kuvvetli olur. Vitamin depoları dolu olur. Benim yiğenim 6 aylıkken 9 kiloydu inan 1 kış 6 kere bronşit oldu. Diğer yiğenim zapzayifti hâlâ zayif o kadar bünyesi sağlam ki. Yanı bebe biskuvisiyke kilolu olur ama yine hasta olur haber olsun.