Sevgili anneler, kızım iki buçuk aylık. Sürekli elini ağzına sokup kaşıyor. Ağzından salya akıtıyor. Ve huzursuzlaştı. Bu kadar erken diş çıkaran var mı? Anketi oylar mısınız lütfen. Virüsten dolayı hastaneye de götüremiyorum. Teşekkür ederim şimdiden 🙏