Oğlum iki yaşına yaklaşıyor uyku düzeni çok kötü gece en az dört beş kez kalkar bazen yarım saat emer sabaha karsı hala benle yatıyor ne emzik ne biberon alıyor kaç kere memeden kesmeyi denedim sirke sürdüm bu sefer ağlama krizine girdi kıyamadım verdim biberona ne yaptıysak alışamadı emziği de almıyor memeye aşırı bağlı emerek uyuyo çekince uyanıyor artık bu durum beni inanılmaz yordu nasıl bıraktırcam memeyi bilmiyorum onu çok üzmeden biberon emzik de almıyor kızlar bi akıl verin doğumdan beri şu konu kadar hiçbirşey zorlmadı beni ne zormuş bıraktırmak