Merhaba tecrübeli annelere sorum olacaktı. 20 günlük bi oğlum var gündüzleri doğru dürüst uyumuyor Sürekli huysuz. Gecede zor bela 3-4 saat uyuyorsa o da bölük bölük uykular emmeye uyanıyor. Uykusunun bu kadar az olması normal mi. İlk bebeğim etraftakiler hep 40ına kadar sürekli uyur sadece emmeye uyanır diyorlar hastalanacak diye korkuyorum