Melisa_c Kızlar 37 günlüğüz kızım uyurken bakıyorum derin derin nefes alıyor veriyor sonra bi süre nefesini tutuyor gibi gece felan nefesi kesilir gibi ses çıkarıyor bazen sizlerdede varmı böyle bişey yoksa bizdemi var bişey tedirginim 😔
1prens1prensesannesii Melisa_c biz de de oluyor öyle 2 ay 11 günlüğüz. Doktora sordum gayet normal dedi.. İlk zamanlar da öteydi hep. Hızlı hızlı nefes alıp veriyor sonra duruyor nefesiniz tutuyor sonra Bi normale dönüyor
Misskokulum Melisa_c benim bebeğim de küçükken öyle yapardı ama endişeleniyorsanız doktorunuza danışın mutlaka genelde çok pimpirikli olduğumuz icin öyle geliyor bazen ☺️