buse1928 Oğlum 4 aylık emiyor damaklarıyla sıktığı için bir meme ucum dehşeh acıyor ve tanıyor uç kısmı kan toplamış gibi. Acı geçmesi için neler yapabilirim ☹️
Caglasakaa buse1928 canım lansolin ise yaramıyor ben faydasını göremedim hiç. Göğüs uçlarım kaniyordu resmen ve yanarak aciyordu. Madecassol diye bi krem var kullan faydasını göreceksin. Allah kolaylık versin. Ben kullandım su an çok rahat emziriyorum
Ozum buse1928 malesef acı geçmiyor. Sadece en aza indirebilirsiniz. Ben tahinin üzerinde biriken susam yağından sürdüm hep
Nefesim buse1928 benim de oldu lansinoh iyi dediler ama hiç fayda etmedi neler neler kullandım ayva çekirdeği zeytinyağı sarı Kantoron çare garmastan pomattaymış meğer..
ArveninAnnesii Aslında söylediğim kremi doğumdan 1 ay önce kullanılırsa hiç yara olmuyor yumuşattığı için. Ama malesef ki hiç bir doktor bunu söylemiyor
Caglasakaa Ygtaliyldrm dene canım ben çok faydasını gördüm agliyordum resmen ağzına alınca. İnsalah faydasını görürsün
Summuuuu buse1928 bnde lansinoh kullaniyorum gayet memnunum. ayni zamanda karbonatli su suruyorum yarayi iyilestiriyor. Birde philips aventin gogus kapaklarini kullandim bunlar etki ettiler.