Faymer haklısınız. Biz de borç harç alarak yaptırmıştık.rota ve menenjit bu kadar önemliyken devletin ödememesi de ayrı Bi saçmalık zaten. Benim eşim de bu konuda çok takim iıntılıydı o da bebekken ölüyormuş rota yüzünden kayınvalidem anlatınca çok korkmuş. Bugun 300 TL harcadık hastaneye git gel benzini, kantinden beklerken içtiğimiz çayı yemegi, kalcaz diye market alışverişi doktorun istedigi ilaç zaten 75 TL (devlet karşılamıyor) e tabi bir de eziyeti var. Çocugu bu halde görmek. Muhtemelen çıkcaz Bi kaç saate ama yaptırmasaydık kaldığımız gün kadar masraf o yönden bakın bence biraz da