BirBabaHindi Bugün ilk defa üç çay kaşığı su verdim cok sevdi dahada versem içecekti, ankaradayim aşırı sıcak ve çocuk çok terliyor emerkennfalan sırılsıklam oluyo daha versemmi çok mu olur siz ne kadar veriyorsunuz
Ryksl BirBabaHindi doktorumuz anne sütü aldığı sürece su vermeyin ne kadar kaynasa bakteri kalıyor içinde bağırsak florasını bozabilir demişti. Ben 3 Aydan sonra vermeye başladım. 1 yemek kaşığı kadar veriyorum günde 2-3 defa ve suyunu en az 10 dakika kaynatıyorum.
Hara BirBabaHindi bende veriyorum doktorum kesinlikle verme dedi ama bir zararı olacağından değil yani diyor ki zaten mama ve anne sütüyle su içiyor neden sadece su içip miğdesini boşa doldursun o yüzden ben mamadan sonra içiriyorum su verirsem içmez diye yoksa suyun bir zararı yok fuskanın mineralli bebek suyunu içiriyorum