EgeMom merhaba, oğlum saçlı doğmuştu ve yaşından 9 gün önce kestik, epey uzundu hatta benim saçlarımdan da uzundu, önüne gelmesin diye lastik toka ile bağlıyordum. Emzirirken saçlarını okşardım, ben de yadırgamıştım saçsız halini, epey de zor oluyordu her banyo sonrası, bir de günde iki duş yaptırmak zorunda kalıyordum yağlı yemek bulaşığı ellerini saçına sürdüğü için. Eskisi gibi yumuşak yani ilk saç gibi çıkmıyor, gür de çıkmıyor, cansız yerleri şu an hala cansız yani seyrek, kestireli de iki buçuk ay oldu, normal şu an uzunluğu. İki yaşına kadar da yine kestirmeyi düşünmüyoruz. Üzülmeyin 🥰🧿 uzayacak ama yumuşak çıkmayacak çünkü doğanın kanunu bu şekilde 🍀🦋