ArveninAnnesii Kızlar bebeğim uyumadan önce bazen bir saat bazen daha fazla ağlıyor; öyleki hiç bir şekilde susmuyor. Ayakta sallama ,gezinme her şekilde ...Uykusu gelmedi desem gözü kapanıyor; uyku vaktini geçiriyorum diye düşünüp daha erken yatırdığımda da aynı...Karnı tok,altı temiz,ortam sessiz,gazı da çıkıyor Ne yapacağımı şaşırıyorum. Her akşam 6 buçukta başlıyor ağlamaya hiç şaşmıyor. O saatte uyusa bile ağlayarak uyanıyor. Bilgisi olan yardımcı olsun lütfen 🙏🏻
Hndmtl ArveninAnnesii Valla bizde aynıyız. 4 aylık olduk. 15-20 gündür bu şekilde. Uyumadan önce deli gibi ağlıyor. Büyüme atağı diye düşünüp artık geçmesini bekliyorum 😏
KumsalPoyraz ArveninAnnesii benim ikizlerim de 3 aylık aynılar huysuzluk diz boyu hele uykuları gelince ve acıktıkların da kıyametler kopuyor evde yetişemiyorum inşallah çabuk geçer bu dönem 😑
Umayduru Benimkide oyle 3 ay 10 gunluk uyumadan once kiyameti koprartiyor 1 saat gezdir hoplat emmeyi reddediyor bu 10-15 gundur boyle.niye boyle oldu bende bilmiyorum 🤦🏻♀️Nedenini ogrenirsen yaz bacim bizde ogrenelim
Umaysmom Evet 3. Ay yani 12. Hafta sıçrama haftası olarak nitelendiriliyor. Hayta şöyle bir yazı da buldum sizin için. ‘’ Şimdiye kadar muhtemelen bebeğinizin sıçrama davranışlarını tespit etmiş ve bu evrelerde daha sık ağladığını, huysuzluk yaptığını ve ilgi istediğini fark etmiş olmalısınız. Üç ana davranış olarak da bilinen bu genel özellikler her bir sıçramada görülebilir. Bebeğiniz bu sıçramayı yaparken şunları da fark edebilirsiniz: • Bebeğinizin başının daha sık desteklenmesi gerekir. • Bebeğiniz daha fazla ilgi ister, hatta bunu talep eder. • Bebeğinizin ruh halinde keskin değişimler görülür. • Bebeğiniz meme emerken daha fazla vücut teması ister. • Bebeğiniz alışık olduğunuz "cesaretini" kaybetmiş ya da içe kapanık görünür. Bebeğinizin sıçramaları onun için daha yoğun hale gelmeye başladığından, bu sürecin sizin için de daha zor bir hal aldığını düşünebilirsiniz. Onun mızmızlanmalarına sinirlenmeniz çok normaldir. Kimi zaman ‘yeter artık’ diye düşünebilir ve kendinizi bu davranışları bir an önce atlatması için yalvarırken bulabilirsiniz. Merak etmeyin, yalnız değilsiniz. Aslında ebeveynlerin hissettikleri bu duygular bebeğinizin bir sıçramadan geçtiğinin sinyalleridir. Bebeğiniz için kolay olmasa da sıçrama çok yakında sona erecektir. Derin bir nefes alın ve 10’a kadar sayın - gerçekten yardımcı olduğunu göreceksiniz!
ArveninAnnesii Umaysmom ne kadar sürer bu sıçrama bilen var mı ay şaşırdım valla huysuzlanınca hemen yatırıp kundaklıyorum çıngırağın sesiyle uyutmaya çalışıyorum