Elam01 Bebegimi uyuttugum zaman uzun sure yari gozu acik oluyor saga sola bakiyor gibi gozlerini oynatiyor kaydiriyor gibi ama uyuyor surekli sıcrıyor bi problem olabilirmi internette pek iyi seyler yazmiyor😔
Deletedmom896 Elam01 yok be 😂 gözü açık uyuyor çok normal ben bi gün uyanık sandım odaya girdim kızımmmm dedim çocuğum yataktan zıpladı meğersem uyuyormuş iki gözümün çiçeği
Omerim01 Elam01 bende cok dert etmistim herkese soruyordum canim cok normalmis herkesin bebegi oyleymis rahatladim sonra sende dert etme nette yazilan her seye de inanma☺️
elizabeth Elam01 kollarını yarım kundak yap sıçramaması için rahat uyur. Benim kızımda öyle gözleri yarı açık oluyo bazen elimle kapatıyorum 🤭 babasıda öyle uyuduğu için normal karşılamıştım ben 😀
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Elam01 Gözleri açık uyur bebekler 🙈 Elinizle şöyle kapatıverin canım çok normal.
Elam01 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tm cnm trsekkur ederim bn gozlerini oynatinca kaydirinca fln korktum
Kayra01 Elam01 benim kızımda öyleydi bayılır gibi uyurdu gözleri kayardı bazen yarı açık gibi kalırdı😊ama geçiyo ben takmamıştm bu durumu çünkü bebekler hergün yeni bir hareketle bizi şaşırtıyor bazen korkutuyor😊