Elifin-annesi Kizlar sinava çok az kaldi , sinava hazirlaniyor musunuz? Ben lise sınavına girecem , dogru duzgun çalişamiyorum çok heycanliyim yaa😐
Vinividiviciii Elifin-annesi Son sınavım lisem bitiyordu ve bingo giremiyorum kızımın cano sağolsun..
Eda82 Elifin-annesi benim kızım hazırlanıyor bu ara bol bol test çözüyor Allah kolaylık ve başarı nasip etsin sınava girecek olanlara
Balli_pastamm_ Elifin-annesi Başlarda 1-2 çalışayım dedim çalıştım da Ama zamanla ne kitapları aldım nede çalıştım 2,5 senede bitirdim şükür Çokta zor olmuyor sorular üstün körü kitaplara göz gezdirmeyle bile akılda kalıyor bir kaç bişe
PembePelikan Elifin-annesi ben geçen sene AÖF üniversite mezunu oldum 👩🏻🎓 lise sistemini bilmiyorum ama ben App Store dan indirdiğim bir uygulamadan çalıştım sadece.
uykusuzpanda Vinividiviciii benimde son sinavim kaldi dügündü hamilelikti bebekti derken ertrlendi gecen kayit olaym dedim 1 haftayla kacirmisim bide virus falan girdi araya 🙄
Vinividiviciii Elifin-annesi yavaş yavsş bitirirsin 190 dı galiba bitirme ☺️ 3.5 sene oldu galiba eminde sğilim😄Kaçırdığım sınavda oldu
Elifin-annesi Balli_pastamm_ canim peki salladigin oluyormuydu ? Ben 3 sene once yurt dişindan geldim o yuzden birazcik zorlaniyorum bazi kelimeleri anlamiyorum
Balli_pastamm_ Elifin-annesi Oluyordu aynen Nede olsa yanlışlar doğruları götürmüyor O yüzden şansa birini isaretliyordum
ebrarin_annesi Elifin-annesi valla hic calismadim canim. Donemi doldurdum kredim 122 bakalm ne zman bieter