Prensannesi28 Oğlumun ayağında, ağız kenarında ve yüzük parmağında böyle lekeler çıktı. Menenjitten şüpheleniyolar sıvı alındı sizce menenjit mi başına gelen var mı başka bişey olamaz mı 😔
Prensannesi28 Vinividiviciii Evet enfeksiyon sebebiyle küvözde yatıyordu arada bir ateşi çıkıyordu sonra ateşi tamamen geçti böyle yaralar çıktı. Menenjit olabilir dediler sıvı alıp antibiyotik başladılar sonuç geç çıkacakmış 😔
Vinividiviciii Prensannesi28 Benim kızım ateşkendiğinde doktor 3 gün sonra döküntü olursa 6.cı hastalık geçirmiştir demişti ondan sordum geçmiş olsun🙏
Prensannesi28 Vinividiviciii bizimde 2 3 gün sonra başladı inşallah öyle bir şeydir teşekkür ederim 🙏🏻 Allah razı olsun