Tazeane Anneler kızım 10 gün sonra 4. Ayına girecek sütüm pek yeterli gelmiyor. Akşamları uyumadan önce arı mama pirinç unu versem birşey olur mu acaba? Aranızda bebeğine veren var mı?
Deletedmom388 Tazeane Sütünüz yeterli gelmiyorsa mama vermeniz gerekiyor.Arı mamanın ona hiçbir yararı olmaz ve çok küçük daha bebeğiniz.Formül mamalar anne sütüne en yakın besindir.
Vinividiviciii Tazeane Bebeğe şekerii basmış olursunuz.Sütünüzün yetmediği kanısına nerden vardınız ? Eğer eminseniz bebek maması kullanmanız gerekir☺️
Baturummm Tazeane Doktorunuz kilosu hakkında kötü bişey demediyse birşey vermeyin. Doktor kontrolüyle zaten mama verilir ( fotmül süt), arı mama değil.
Mertmete Formül mama deneyebilirsiniz arı mama fazla besleyici değil. en azından 6. Aydan sonda başlamalısınız.çok küçük bu kadar küçük ayda ek gıdaya başlamaya ancak doktor karar verebilir.hem ilk tadımlar yoğurt ve mevsim meyveleriyle yapılıyor