Dimplesbaby Kızlar bugün çok sinirim bozuldu kayınvalidem kendini benle kıyaslıyor oğluna diyorki hangimizin göbeği daha çok ben daha yeni Doğum yapmışım 40 ım çıkmamış benim boyun 172 onun boyu 160 90 kilo ben 84 kiloyum bide bi kadın varmış 50 yaşında çok genç gözüküyormuş çok bakımlıymış benden genç gözüküyor Muş söylenecek laf mı yani ay çok sinirim bozuldu diyete giriyorum benle beraber başlayanlar varsa birbirimize destek olalım
KuzeyinAnnesii Dimplesbaby 1 yemek kaşığı zencefil , 1 yemek kaşığı kimyon , 1 yemek kaşığı tarçın geçenlerde arkadaşın biri yazmış her yemekden sonra 1 çay kaşığı kadar yiceksiniz diyordu hem süte bebekdeki gaza iyi geliyormuş hemde kilo verdiriyomuş ben uygulamadım ama siz belki düşünürsünüz
Duru2018 Dimplesbaby canım diyet için erken birilerine kızıp bebeğinin rızkına mani olma bende 82 kiloyum bebeğim 6 aylık kayınvalidem banada doğum yaptığım gün sanki yine hemile gibisin göbek kalmış dedi bende doğum yaptım yeni dedim çok anlayışsız oluyorlar ya
Esraabrklu Dimplesbaby ya kıyamam.. boşver ne diyorsa desin zaten eşin seviyorsa seni her halinle o söylensin boşver. diyet yapman için daha çok erken .doğum paymışsın yeni yeni..takma kafana.
Kbrmlk Daha 40 ınız çıkmamış emzirme sürecinde zaten fazla kilolarınız gidecektir. Ciddi diyetler sütün kesilmesine sebep olabiliyor diye biliyorum
1mom1baby Forumu biraz karistir canim gecen gun birisi zayiflatici bi kür yazmıştı cok etki ediyormuş ve yanılmıyorsam sütede iyi geliyordu ama kendin istiyorsan yap bunu kayinvaliden densizlik etmiş büyük ama çocukça şeyler bunlar
Dimplesbaby Duru2018 ya kendini benle kıyaslıyor işte ben ona sinir oluyorum bgn ikimizde aynı pantolonu aldık ben 40 beden o 48 aldı Hale’n gelmiş diyor ben senin kadar dar giyemem kendi poposuna yapışmış bende dedim seninkinde dapdar olmuş üstüne uzun giymeden giyilmez bu dedim
Duru2018 Dimplesbaby ahh bu kayınvalideler nedir bu hırsları yarışları anlamıyorum boşver canım takma bebeğin için canını sıkma sıkıntı stres sütünü etkiler
Lovebaby Benimki de gelen misafirlere ben normal Doğum yapmıştım ikisinde de karnım hiç kalmamıştı dümdüz tahta gibiydi diyo😒 sezeryande böyle göbek kalıyo dedi, insan çok üzülüyor o an çünkü ben isteğimle sezeryan olmadım, zorunlu sezeryandi😔