Oznur911 Bebeğim 2 buçuk aylık 4 saate bir 60 CC içiyor kafayı yicem normalde 120 içmesi lazım napcağımı şaşırdım 1 aylıkken 100 içiyordu bi kesildi iştahı düzelmiyor
Emine Oznur911 dönem dönem oğlumda da olmuştu artıcağı yerde azalmıştı ama geçici bir süreydi telaş yapmayın bu kadar
Semanurryol Oznur911 Benim bebeğim 2 ayliklen 60 yada 90 cc içiyordu bence fazla içmesi gerekmiyor doyuyorsa tamamdir zorlamayin
aysegull Oznur911 bizim ki anne sütü alıyor aynı dönemlerde zorla emiyordu ağlıyor emmek istemiyor şimdi yavaş yavaş düzeliyor.uyanır uyanmaz deneseniz uyku mahmuru belki daha fazla içer
Selinyslyrtlr Emineneyin ve kimin normaline göre . her bebek farklıdır bu kadar şartlamayın kendinizi sayısal olarak. Emin olun o doymasa anlatır size kendini.ne zaman isterse verin gerisi bir şekilde oturur bence
Fulyax Kilosu nasıl peki ? Düşüyormu yemediği icin benm bebeğim 50 günlük 4 saate bir 90 ml içiyor mama, artı arada anne sütü
CakilMila Bu kadar panik yapmanıza gerelik yok aylık kilo alim miktarını tamamlıyorsa doktorunuz da bir sorun görmüyorsa ister 30 ister 300 ml içsin. Bazen iştah kesintisi olabiliyor bebeklerde
Hanne1910 Bizdede aynı canım cumartesi 3 aylık olcak iki saatte bir 120- 160 cc mama içerdi şimdi 30 u zorluyoruz yani genelde uykudayken içiyor ama uyanıkken çok zor içiyor emzik emmek istiyor sürekli 😩