aLmisMomSs Merhabalar bebeğim bazen akşam 7-9 arası çok ağlıyor acaba sebebi ne olabilir? Her ağlayan bebek kolik midir?
Duygusm aLmisMomSs Akşam ağlamalarına genelde kolik deniyor ama hepsi kolik olmayabilir. Gaz nedeniyle olmayan ağlamalar da mümkün hatta witching hour ya da purple crying deniyor. Bebeğin beyninin olgunlaşma evresinde olması ve dış dünyayı algılamaya başladığında aldığı aşırı uyaranlardan yorulması nedeni ile oluyormuş.
ozgurkus aLmisMomSs bende anlayamamıştım doktora söyledim bu durumu kolik dedi bana.Bu durum 2 ay sürdü bizde.
merveeminaaa Cadı saatleride olabilir her ağlayan bebek kolik sayılmaz bebek sonuçta tek ilerişim biçimi ağlamaktır hiç bir şekilde sakileştiremez kolik bebek yediğiniz bişey dokunuyodur emziriyorsanız
aLmisMomSs merveeminaaa yok yok sakinleşip uyuyor hep aynı saatlerde ağlaması düşündürdü. Cadı saatleri nedir?
yayburcukadini Gece 1 ile 4 arası bizim tıkanana kadar ağlama saatimiz. Doktor değil dedi ama sadece süpürge sesinde sakinleşiyor. Bazen oda etki etmiyor su sesi iyi geliyor diye duş aldırıyorum suda oynatıyorum saat 4 gibi yorulup uyuyor. Klasik her gece böyle..
aLmisMomSs yayburcukadini bizim doğduğunda gece 10-11 arasıydı şimdi de 7-8 arası sanki doymuyor gibi ağlıyor mama veriyoruz yine ağlıyor son çare uyutmak oluyor hani susmasa yada kesintisiz ağlasa kolik dicem ama bilemedim
yayburcukadini aLmisMomSs bizim duş aldırana kadar veya elektirik süpürgesi dinletene kadar öyle ama bazen ikiside etkisiz kalıyor..