Merhaba. 6 aylığız . Hiç dışarı çıkan biri değilim pandemiden dolayı da eve kapandık. Eşimle bazen kahvaltıya gittik açık mekanlara bahçe gibi. bu akşam da arkadaşla bi saatliğine çıktım eşim hava al biraz dedi çıktım eşim bakacaktı kızımıza. Aklım hep evdeydi , (bu Arada mama değil sadece meme emiyoruz ) ama tam oturduk yarım saat olmadan eşim aradı nasıl ağlıyor yavrum, hemen koştum eve. Emince uyudu iç çeke çeke. Çok üzüldüm . Ama birde okullar açılınca çalışmayı düşünüyorum , annem bakacak sözde nasıl alışıcak hiç bilmiyorum. Alışması gerekiyor , öncelikle memede uyumayı bırakması gerekiyor ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım ?