6 ay 6 günlügüz 5 aylıkken memlekete gittik 1 ay kadar kaldık etrafında çok insan vardı gayet huyları iyiydi fakat evimize geldikten sonra çocuğa resmen biseyler oldu gün geçtikçe bi acayip olmaya başladı sürekli agliyo sürekli huysuz. Emeklerken yanından ben gidince hemen arkamdan ağlıyor. Geceleri sadece 2 kere emmmeye kalkan bebegim sabaha kadar nerdeyse saat başı uyaniyor. Bazen gücüm yetmiyormuş gibi hissediyorum. Hep böyle devam edecek gibi hissediyorum. Ama lütfen diyin ki bu kadar olmaz. Dışarı çıkıp insanlarla irtibata geçince mutlu parkta biz oturduğumuzda çocukları izlerken mutlu ama evin içinde hep mutsuz bu çocuk 😔😔