Arkadaşlar daha alalı 3 gün oldu ama satmak istiyorum. Ben nternetten almıştım 20 gündür kargoya verilmemişti sonra güç bela iptal ettik dediler ama bugün karhoya verilmiş gözüküyor. Gelirse geri iadeyle fslan uğraşmak istemiyorum. Baby plus ebebek markası oto koltuğu. 900 aldım, 800 e verebilirim.