tuananilmoms Kızlar bebeğimin ayak parmakları bu şekilde hep açıyor bi sıkıntı yapar mı ilerde aşırı ayırıyor bu baş parmaklarını🤷🏻♀️
wonderwomen tuananilmoms MaşaAllah öncelikle. benim de bebeğim 7 aylık baş parmağı değil serçe parmağını çok ayırır, bu çok normal birşey bebeklerde.
tuananilmoms wonderwomen acaba dedim bi sorun mu var bişey olmamasına sevindim ☺️ Gene bi doktorunada sorayım
MuhammedAmine tuananilmoms Benim de ayak baş parmağım böyle benim bir sıkıntım yok çok şükür tüm ayak parmaklarımı ayırabiliyorum ördek gibi 🤪😁
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tuananilmoms Çok normal. Baş parmağı ile diğer parmakları arasında boşluk fazladır. Benimde öyle 🙈 hatta kocamanda açabiliyorum haha😅
tuananilmoms AyPerisiVeGokPrensininAnnesi oh iyi ozaman kızım yalnız değilmiş🤣 normal olması sevindirici çok tatlış duruyo aslında ama dedim acaba bi sorun mu
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tuananilmoms Bir sorun değil. Yürüyebiliyorum, normal seyrinde her şey. 😅
gokkus tuananilmoms bizimkide yapıyor hatta çok değişik şekiller alıyor çok gülüyoruz sal bi şu parmakları diye😁 normal bence
tuananilmoms gokkus evet çok tatlış oluyor bi ayırıyor ki sorma🤣 doktoruna fotoğraf attım size sorarken , bi sorun teşkil etmez basarken eğer onu rahatsız ederse ortopediye gösteririz dedi☺️