minik_koalam hangi doktora gottoysem hepsi su verme taraftari acikcasi. Evet anne sutundeki yeterli ama bebek terliyor, su asiro kaybediyor yaz aylarinda o yuzden suttekinden daha fazlansuya ihtiyac duyuyor denildi. O yuzden ben 6.ayina kadar 1 cay kaşığı verdim her gun. 6.ayindan sonra artirmaya basladim ve suya alistirmaktada zorlanmadim. Bazi bebekler ekngida surecinde suyu sevmiyorlar mesela ben oyle bi zorluk yasamadim hâlâ severek içiyor 1 yasinda 3 biberon bitiriyor en az