Kızlar 27 gün önce sezeryan doğum yaptım
iç karnim dikişlerim olduğu yer çok kötü ağrıyor oturup kalkamıyorum yürüyemiyorum hiçbir işimi yapamıyorum sanki ilk günkü sezeryanlı gibi çok kötüyüm bebeğimi kucağıma alamıyorum canım çok acıyor çok korkuyorum dikişlerim açıldı diye doktorum 40 gün sonra gel dedi onun için gidemiyorum da nasıl katlanacağım bu ara ya ne yapabilirim normal mi