Gayebsra96
Ozgunurr
ben sigara kullanıyodum bide hamileliğimde 30 kilo aldım. Bana sigaranın zararını falan anlattı ama hiçbi şekilde pıhtı atmasıymış ölümmüş hiçbişey söylemedi. Ve hiçbir önlem alınmadı. Özel hastane olmasına rağmen. Doğumum geldiğinde sezeryan için geldi istemememe rağmen spinal anestezi yapıldı. Doğumdan sonra kontrole geldi yine hiçbir Bilgi vermedi ne iğne ne de üstün körü iki kelime. Resmen şansıma bıraktı beni. Doğumdan Bir hafta sonra Nefesim daralmaya başladı nefes alamamaya başladım. Aradım sordum utanmadan bana sigara içiyorsun akciğerine pıhtı atmıştır acile git dedi. Asıl zoruma giden de bu zaten. Madem böyle Bi bileğiye sahipsin neden önlem almadın? Allah korusun o pıhtı beynime kalbime atsaydı bu çocuğuma ne olacaktı. Hala sinirleniyorum hala nefret kusmak istiyorum. Şuan onun sayesinde xarelto adında yeni nesil kan sulandırıcı kullanıyorum üç ay kullanıcam. İlacımı yazdırmaya başka doktora gittiğimde doktorun bana dediği biz bunu yetmiş yaşındaki yataktaki hastaya veriyoruz üniversiteye git araştırılsın dedi. Hayatımın en güzel günleri olması gerekirken bir ihmal yüzünden bir daha hatırlamak dahi istemiycem Bi kabusa dönüştü. Allah’a havale ediyorum. Hakkımı da asla helal etmiycem. Şuan bacağımda Bi ağrı baş dönmem yada başka bir yerimin ağrısında acaba pıhtı atar mı ölür müyüm korkusuyla her gün ölüyorum. Kullandığım kan sulandırıcı çocuğuma da geçiyor onda da kanama yapabilir ona da bişey olabilir. Bizim vebalimizi asla ödeyemiycek. Psikolojim alt üst olmuş durumda mahvetti beni.