Merhaba anneler benim kızım 5 ay 25 günlük ve 2 gündür felaket iekilde ağlıyor sütümün yetmediğini düşünüyorum ki kaka sayısı günde 1 belkş 2 günde bir oluyor çişli bezde 4-5 falan çıkıyor hipp in 1 noşu mamasını kullanıyordum ama o bitti 2 numara var elimde 6. Aydan itibaren yazıyor ama şimdi versem ağır gelirmi bide evde nasıl mama hazırlayabilirim bilen varsa yardımcı olurmusunuz çok fazla ağladı bugün öyle olunca bende oturdum ağladım hiç uyumadı 😣