1kucuk_ask kızlar anne ulasım kartı cıkıyomus akbil gecen her ulasım bıze ucretsız olcakmış ama netten basvuru yapmak gereklıymiş suan aksaklık var kısa surede sorun cozulurmus calışan annelerde buna dahıl haberınız olsun