Merhaba anneler 🌸 sizlerden fikir almak istiyorum.kısmetse yarın uzun yola çıkıyoruz, bebeğim 8 aylık.emmiyor sağarak veriyorum sütümü.manuel aldım yanıma fakat yine acıkacaktır diğer sağıma kadar, neler yapmalıyım sizce? Kanavoz mama tariflerine baktım dolapta saklayınız yazıyor.bilemedim sizden fikir almak istedim 🌺