Baharas 40 gunluk bbgm kanda enfeksıyon cıktı antıbıyotık kullanyrz ıshal oldu ve yeşil yapıyo normal mı???
esmerayes Baharas benim vebegimde bogaz enfeksoyonu geciriyo su an bizdede ayni sekilde evet antibiyotikten oluyo o
bir_pasa_annesi Baharas olur cnm bizde kullandık antibiyotik ilaç bitene kadar isaldi günde 6 7 kez yaptı
ZyNpYigit Baharas 40 günlıl bebk için antibiyotk skncsli deil mi en az 2 ysina kdar önerilmio die hatrliuorm
bir_pasa_annesi Baharas 2 aylıktı onda sulcid kullandık hatta doktoru aradım normal dedi istersen reflör diye toz var alıp içirebilirsin dedi
Baharas bir_pasa_annesi bende onu kullanym suyla karıstırdık toz halındeydı surup korkym verırken zararlıdır dıe
esmerayes Baharas 4 aylik antibiyotigi kullanmaya basladiktan sonra hem cok sulu hemde icinde beyaz mukuslu seyler var hep yesil oldu kakasida
Glsmblm3 İdrar yolu enfeksiyonu içinde antibiyotik tedavisi dışardan ilaç olarak yapılabiliyor mu 42 günlük bebeğim
Merve-328 Baharas 10aylığız . Bebeğim biraz rahatsızdı doktor antibiyotik verdi. Yavrum sonrasında aşırı ishal oldu ve hiç kusmadığı kadar kustu. Hemen kestik kullanmayı. Ben bu zamana kadar hiç ishal olduğunu görmedim desem yeridir