Bushraaa Merhaba arkadaşlar kızım 1 ay 4 günlük ama süt yerken çok zorlanıyor sinirleniyor neden boylr yapıyo bilen var mı çok sinirleniyor memeyi ağızndan çıkarıyo sonra tekrar istiyo verincede yine ağlıyor 🥺😭 yardım
Serife3304 Bushraaa gazdan canım maalesef benim oğlum emzikle sakinleşiyordu sonra devam ediyordu biz o şekilde atlattık
Perihann Bushraaa gazi vardir benimde oglum 20 günlük memeyi alamayinca ağlıyor alinca susuyor sonra birakinca bir daha ağlıyor off bu gaz donemi bir gecse hayirlisiyla😪
ZyNpYigit Bushraaa Gazı oldgu icin gazini iyce cikarn ckardgindan emn olun yoksa kolik yolunda ilerler gazi oldgu icn memeyi istemio
Bushraaa Perihann ama ağzındaykende hep ağlıyor kendi sütümü veriyorum ağlıyor benimkini istemiyoru mu acaba diyorum biberonla veriyorum ama yine ağlıyor
Bushraaa ZyNpYigit ama karnına elimle basınca gaz yok gibi çünkü gazı oldüğünda karnı birsz sertleşirdi
Perihann Bushraaa gazi cok vardir canim cocuk doktoruna götürüp bir goster istersen benjm de oglum un cok gazi var yarin göturucem insallah. Gazi olan yada bir yeri agiran cocuk cok ağlar sen götür bir doktoruna göster cnm
Kutudakikedi Bushraaa gaz canım gaz Allah yardımcın olsun senin de bebeğininde ilk zamanlar çok zor oluyor sabret hafifleyecek
Abektas Canım öyle olduğunda omuzuna al gazını çıkar sakinleştir tekrar emzir . Bir emzirmede 3 kez kaldırdığımda oluyor 😅 eğer gazını ağızdan çıkaramazda kakasını yaparken daha çok zorlanır. Bu yüzden beslerken çıkarmaya dikkat et