Kızlar biz iki aylıkken aldık şuan beş uçuk aylık ve çok alıştı sadece onda uyuyordu oda sağlam çıkmadı ve kırıldı bir haftadır. Yere göğe sığmıyor sürekli ağlıyor kızım. Gün içinde üç kez en az birer saat uyurdu şimdi sabah 7 den akşam 11 e kadar en fazla 1 saat uyuyor. Kullanıp kalitesinden memnun olan var mı