Senelerdir depresyon, anksiyete tedavisi görüyorum. Hamileliğimde tüm ilaçlarımı bırakmıştım. Covid, bebek, hastalıklar lohusalık resmen tekme tokat girişti bana. Doktorum ilaç kullanmam gerektiğini söylüyor. Emzirirken ilaç kullanan var mı? Neler kullandınız? Bebeğinize yan etki yaptı mı?