Ebrus_25 Esrabenzett böyle postları doğru bulmuyorum çünkü her bebeğin gelişimi farklı olduğu için böyle yazılar bebekleri yarıştırıyormuş gibi gözüküyor her bebegin gelişimi kendine özgüdür lütfen bebeklerimizin boy ve kilosu bize kalsın…
UraSsmom Esrabenzett Yorum yapmak istiyorum, çünkü sıkıldım bende biçok insan gibi çocuklarınızı yarıştırmalarınızdan. Yeterlimi?