1prens1prensesannesii Oğlum 2 ay 11 günlük bugün 2.ay aşıları yapıldı. Çok şükür ateşi kusması vs yok ama huzursuz uyku halinde halsiz biraz normal mi kaç gün sürer normalse
UraSsmom 1prens1prensesannesii Oğlum aşı yapıldığı gün pek Bi mahmur pek Bi sevimliydi ertesi gün normale döndü canım bünyeye göre değişebilir
Merveunal 1prens1prensesannesii geçmiş olsun bizde yarın yaptıracaz aşısını bilgi verir misin nerden vuruyorlar 1 tane mi aşı olacak
Newannis 1prens1prensesannesii normal canm benim kizimda atesi falan olmamisti sadece uyuyodu oda 2 gun bile surmedi
Gamzesylu-06 1prens1prensesannesii biz de öyleydik akşama kadar halsizdi ağır biraz 2 3 güne geçiyor canım