Burcu85 2 ay aşılarımızı olduk ateş 37,3 su an sanırım cıkıcak :( ateş düşürücü verdiniz mi kızlar hemen
laktas Burcu85 bizim doktorumuz 38.2 yi görmeden verme fitil dedi. Biraz ateşi cıksın ki vücudu savassın dedi. Biz de öyle yaptık. Hemsire eltim de aynı seyi söylemişti.
Burcu85 Ozgeeksli 1 cay kasıgı dedi doktor ama bende yarım ölçek verdim aynısına mı tekabül edio bakmadım ama bişi olmaz sanırım dimi
bebekzeynep Bize eczacı ateşin çıkmasını beklemeden yarım ölçek calpol verin demişti öyle yaptım şükür çıkmadı ateşi
Rana-2004 Burcu85 37,8den sonra verin bence ateşi yükselmeden vermeyin belki yükselmeyecek ne gerek var
theartstd Burcu85 37,5 a kadar normal sayılır. Üstünü soyup biraz bekleyip vücudun o ateşle savaşmasını beklemek lazım. Bağışıklık ateşten kazanılıyor
Kk39 Burcu85 bizimde.en fazla 37.3 oldu ama çok agladi huysuzlandi ağrısını kessin diye bi çay kaşığı verdim rahatladı yavrum uyudu