Pelvan Merhaba anneler bebegim 3 ay 17 gunluk kizima simdiye kadr 3 kere ilac icirebildim hangi ilac oldugunun nasil verildiginjn bir onemi yol her seyi deniyorum aninda kusuyor gecen hafta bronsit oldu ilac veremedim hic 5 gun hastanede yattik veremedgm suredede ilerledi cikarken yine ilac yazmis doktor ama yok yani bu geçici bir durummu ek gida dami veremicem nasil gecerki 🤷♀️😦 bilen duyan yardimci olsunn
CemreKerem Pelvan bunu bence en iyi doktorunuz bilir çünkü ilaç şekline göre alternatif üretilebilir sulandırıp vs gibi .. ilacı bilmeden bir şey söylemek yanlış olur .
Boncugum Pelvan yanlış olmasın ama bildiğim kadarıyla böyle durumlarda dr fitil veriyor zorlamayın bebeğinizi ben zorladım kaşık reddi oldu çok paniklemiştim siz bunu dr a anlatın bir çaresi mutlaka vardır sonra her şeyi ilaç sanıp yemeyebilir
Zmrt Pelvan şırıngayla danla damla sıkcan yada sulandrcan yada mamasına katıcan emiyosa sütünü sağıp içine katıcan
Pelvan CemreKerem canim hangi ilac olursa olsun kusuyor ilk 2. Ay asindan sonra verdigmde fark ettim doktorumda kusan bebek kusar yapacak bir sey yok diyor merak ettiğim hic boyle bir sey duydunuzmu geçici bir seymi devamlimi ek gida dami boyle olacak 🤷♀️ kafamda deli sorular
Pelvan OzgeMustafaBulut yine kusu canim damlalikla veriom ama yinede bogazindan gectigi anda daha mideye gitmiyodur hp tum mide disarda 🤷♀️
Boncugum Pelvan benim kızımda kusuyordu kan ilacını vermiyorum artık antibiyotik kullandık bi ara daha 4 aylıktı o zaman onu da kusmasın diye gece uyku haliyle veriyordum demir ilacınıda yemeğine katıyorum yoksa dediğin gibi kusuyor
Pelvan Boncugum bnde nasil yapcm bilenedim sutune karistrirsam iciyor tek ilacn tadi kotu desem hepsinde oyle yapio
Boncugum Pelvan sen istersen benim dediğim gibi dene daha hiçbir şeyin tadını bilmediği için onsan öğürüyorlar