Talhatas canım sakın bu hatayı yapma. Çünkü ishal olursan sürekli lavaboya gideceksin ve orası hiç iyileşmeyecek. Dışkının kıvamı yumuşak olması gerek. Aynı sorun bende de var. Genel cerraha gittiğimde o söyledi. Ne kabız ne ishal olman gerek dedi. Duphalac şurup, procto-glyvenol hem fitilini hem merhemini, batikonlu buhar banyosu ve anestol uyuşturucu krem vermişti bana doktorum. İstersen fitili ve şurubu al bir de batikonlu banyoyu yap. Yoksa ishal olunca düzelemezsin maalesef.