Aygndnc Kızlar bebeğime yaklaşık 2.5 aydır kan damlası veriyorum. Ne yapsam ne kadar dikkat etsem de mutlaka bir yerinde leke oluyor. Reflüsu olduğu için kusuyor , kusmukla gelen kisim bile leke tutup yapışıyor. Camaşır suyu hiç kullanmadım. Onu mu denesem diyorum baska fikri olan varsa paylaşır mi benimle ilgilenenlere şimdiden çok teşekkür ederim.
CemreKerem Aygndnc [bilinmeyen] Beyaz sabun denediniz mi hiç ? Oğlum esofmanina dokmustu beyaz sabun ile çıkardım ben .
Sarelim Vegaferon mu kullanıyorsunuz. Bızım doktorumuz onu kullanma dedi. Biz deca tabs kullanıyoruz.
Aygndnc CemreKerem denemedim önceden kalmış lekeleri çıkarır mı o an öyle bir pozisyonda olamıyorum hareket edince daha çok kusuyor çünkü
CemreKerem Aygndnc canım ben de bazen hemen yıkayamiyorum mecbur oğlumun uyusumasini bekliyorum ama çok kurumadan yıkıyorum yine de önceden olan lekede denemedim hiç umarım işe yarar .
Aygndnc [bilinmeyen] ilk kaka geçtiğinde direk çöpe atmıştım bir kereye mahsus oldu diye baktım büyüdükçe bu durum süreklilik gösteriyor önce elimde yıkıyorum beyaz sabunla sonra makineye atıyorum bişey kalmıyor bazen çok az geçiyor onu bırakıyorum bir iki yıkamada kendi geçiyor