Merhaba hanımlar bebeğimin göbeği düştüğünde 6 günlüktü kuvezden cikip eve getirdik kendi annemdeydi bi yere gömmeyi düşünüyorduk ben o lohusalik stresle falan daha dusunmemistim tabi sonra kayinbabam almış eşimle götürüp gömmüşler bi yere çok sinirlendim eşime bi camiye gomduk diyo ama kızarım diye korkuyor annesigilin kırmamak için onların dediği yere gömdüler kesin gecistiriyor ara ara soruyorum kizim şuan 10 aylik keşke bebegimizin göbek bağına kadar karışmasalar bi faydaları yok bari😑